Sola och bada

Idag fick jag veta att jag definitivt kommer att åka till Spanien i mitten på augusti. Det är riktigt soft.
Om en vecka får jag veta om jag kan åka till Frankrike med Mr X (Fabian). Jag längtar till sommaren. Vill tjäna pengar och resa. Förhoppningsvis Frankrike och Spanien i sommar och sen i höst har jag ju lovat Ella att vi ska åka någonstans. Inget kan rubba mitt braiga humör. Något som är ännu mysigare är att Mr. X kommer stapla in hos mig i natt vid 3-tiden, han ska på skiva ikväll.
Jag är glad, fastän jag är sjuk. I morgon ska jag träffa min fina vän Erica, in till stan på introduktion, på födelsedagsmiddag på kvällen och så ska jag köpa en kjol. Ojoj, detta är mycket som ska hinnas med.
Adios chicos!
Googlade på Alicante, and here we goooo!
PS. Hoppas min syster läser min blogg. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0