Till min syster!

I helgen, i lördags för att vara specifik så fyllde min syster 30 år. Under vår utomordentligt trevliga fika så satt vi och pratade om bloggar och då berättade hon att hon tyckte att det var roligt att läsa min blogg och tyckte det var tråkigt att jag inte bloggade så mycket längre. Så av den simpla anledningen kommer jag härmed att försöka blogga lite oftare, så fort jag anser att jag har något vettigt att säga.
En annan anledning till att jag skriver just nu är för att jag blev så glad när jag hittade en bild på mig i min fina svarta nya klänning som jag köpte i Spaninen så jag tänkte dessutom passa på att lägga upp den bilden också. Så det så.
Just nu sitter jag och sliter med mitt arbete om "kulturella skillnader i Spanien, Tyskland och Sverige".. Det ska vara inlämnat i morgon, så det är bara att kämpa. Fast jag blir nog klar. i hope.
Jaja, nu kommer bilden i alla fall.
Kramar till dig min fina syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0